Piet Butter

Piet Butter

Keizer neemt onderhoudsabonnementen Piet Butter over

Per 1 augustus heeft Keizer de onderhoudsabonnementen van Piet Butter B.V. overgenomen. Bent u klant van Piet Butter? Hieronder leest u antwoorden op de meest gestelde vragen.

Vraag 1

Ik heb een service abonnement, waar heb ik dan eigenlijk recht op?

Als u een serviceabonnement bij Piet Butter heeft, betaalt u vooraf voor de service. Na betaling heeft u recht op: elk jaar periodiek onderhoud. Het betreft werkzaamheden IN de ketel/geiser en niet de randapparatuur-/ onderdelen zoals leidingen, radiatoren, expansievat en thermostaat. Heeft u een onderhoudscontract op regiebasis? : Onderhoud vindt periodiek plaats, maar arbeidsloon, storingsdienst en materialen worden op regiebasis in rekening gebracht. • Abonnement exclusief storingsdienst: eventuele storingen worden verholpen op de eerst beschikbare dag/tijd. U betaalt het uurtarief en eventuele onderdelen. • Abonnement Inclusief storingsdienst: Storingen proberen wij, indien mogelijk, dezelfde dag nog op te lossen. U betaalt het uurtarief en eventuele onderdelen. Informeer naar de voorwaarden van Keizer via info@keizer-installatie.nl

Vraag 2

Ik heb al betaald voor 2022, hoe zit het met onderhoud dat nog moet gebeuren?

Antwoord: als u al heeft betaald in 2021 of 2022, en er is na betaling nog geen onderhoud gepleegd, dan neemt Keizer Installatietechniek na de bouwvak contact met u op voor het maken van een afspraak. Onderhoud wordt uitgevoerd onder dezelfde voorwaarden als Piet Butter. Voor het servicebezoek zelf is dan al betaald, alleen de onderdelen en eventuele reiskosten worden aan u doorberekend. Heeft u al betaald en is daarna ook onderhoud gepleegd, dan is aan de verplichtingen voldaan en wordt in principe het contract beëindigd. Maar ook in dit geval neemt Keizer na de bouwvak contact met u op voor een nieuwe aanbieding voor een abonnement. Wilt u niet benaderd worden door Keizer en gaat u zelf op zoek naar een nieuwe partij? Mail dit dan aan administratie@pietbutter.nl

Vraag 3

Hoe zit het met de storingsdienst? Wie kan ik bellen in geval van calamiteiten?

Antwoord: De storingsdienst wordt verzorgd door Keizer Installatietechniek. U kunt in geval van storingen contact opnemen met 0299-657981.

Vraag een offerte aan voor een airco

Lees meer

Vraag een offerte aan voor een nieuwe CV-ketel

Lees meer